maandag 26 januari 2015

Night stop fun

Hoi,

Sorry het is soms een beetje stil hier maar dat komt voornamelijk omdat Larissa en ik beiden erg druk zijn. Maar we proberen zo vaak mogelijk te bloggen en jullie op de hoogte te houden van onze avontuur.

Vandaag wil ik vertellen over mijn eerste night stop ever! Een nachtstopje is wanneer je op dag 1 aankomt en op dag 2 weer vertrekt (dit kan in sommige gevallen langer zijn, als je bijv. long haul vliegt - oftewel verre bestemmingen).  Terwijl ik dit schrijf ben ik in Madrid, ergens vlakbij de airport.

Ik ben op dag 1 aangekomen om 22.45 lokale tijd en vertrek vandaag vanuit het hotel om 14.30. Ik heb niet zo heel erg veel tijd om iets te doen, maar het idee om in een ander land te zijn is erg leuk. De crew bestaat uit zes personen, 2 man flight crew en 4 man cabin crew. Gisteravond na aankomst in het hotel gingen we met zn allen in de bar zitten, eerste rondje van de captain. Het werd al snel erg laat en omdat we morgen weer moeten vliegen besloot ik toch maar op tijd naar bed te gaan.

Ik vermoed dat het voor de rest allemaal wat later was geworden want bij het ontbijt zag ik niemand van de crew, goedemorgen! Net voordat het ontbijtbuffet werd opgeruimd kwam de first officer nog even binnen gerend om snel wat te kunnen eten. De rest van de dag blijf ik waarschijnlijk op mn kamer om wat uit te rusten.

Wat betreft het hotel is het hier in Madrid goed vertoefen, erg strak en modern. De kamers zijn ruim en licht en er is een klein barretje en zithoekje. Het bed is gigantisch, je past hier makkelijk met 4 personen in. De kers op de taart (of is het de slagroom, of ??) is toch wel dat er een gigantisch raam is en dat het raam open kan, yeaaah frisse lucht!

Wilde verhalen over knappe piloten, orgies en andere onverklaarbare toestanden heb ik helaas niet, maar het leek mij leuk om deze ervaring met jullie te delen. Mocht je iets willen weten of als je een idee hebt voor een blog laat hieronder dan een berichtje achter.

Tot snel,

Liefs Mieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten